• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Goodcash ni som lånat nyligen

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Som tråden heter ni som lånat av goodcash på senaste ,,,är det fortfarande både instantor och lönespecar som gäller ?
Dela gärna era erfarenheter så skulle jag va tacksam
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
865
Poäng
717
Jag ansökte i Juli så det är väl relativt nyligen. Beviljad då med 35% UC, 183k inkomst, 2k underskott, måste varit kring 12-13ff om jag minns rätt.

Ingen Instantor men lärde skicka in lönespec, räckte med en i mitt fall.
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Jag ansökte i Juli så det är väl relativt nyligen. Beviljad då med 35% UC, 183k inkomst, 2k underskott, måste varit kring 12-13ff om jag minns rätt.

Ingen Instantor men lärde skicka in lönespec, räckte med en i mitt fall.
Ok jag sökte 49 genom anmärkning.se och fick erbjudande genom goodcash o man skulle signera avtalet på deras sida o sen stog det att ansökan skulle granskas manuellt ? Stod det likadant för dig ?
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
865
Poäng
717
Ok jag sökte 49 genom anmärkning.se och fick erbjudande genom goodcash o man skulle signera avtalet på deras sida o sen stog det att ansökan skulle granskas manuellt ? Stod det likadant för dig ?

Japp, fick svar att de hade behandlat min låneansökan och att de hade kommit fram tilll att de behövde intyg för att styrka lönen som jag angav. Jag skickade in och förklarade dessutom väldigt knasigt om olika inkomster och visade permitterad lönespec men fick ändå svar dagen timmen efter att det var beviljat. Efter det var det endast en bankontokontroll hos Bankgirocentralen och fick dagen efter ett mail om att pengarna var utbetalda.
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Jah sökte 50 k fick erbjudande på 13 sedan manuell kontroll: Avslag! Innan har jag fått med mkt sämre förutsättningar men betalat tbx hela summan fort. Tror inte de gillar att man betalar av den därav blir det avslag nu med mkt bättre förutsättningar. Fula fiskar enligt mig!
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Japp, fick svar att de hade behandlat min låneansökan och att de hade kommit fram tilll att de behövde intyg för att styrka lönen som jag angav. Jag skickade in och förklarade dessutom väldigt knasigt om olika inkomster och visade permitterad lönespec men fick ändå svar dagen timmen efter att det var beviljat. Efter det var det endast en bankontokontroll hos Bankgirocentralen och fick dagen efter ett mail om att pengarna var utbetalda.
Lite ljus i tunneln då :) senaste lönespecen har man ju men gamla sparar man f*n inte ,,,Allt borde gå genom ucs kontroll
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Jah sökte 50 k fick erbjudande på 13 sedan manuell kontroll: Avslag! Innan har jag fått med mkt sämre förutsättningar men betalat tbx hela summan fort. Tror inte de gillar att man betalar av den därav blir det avslag nu med mkt bättre förutsättningar. Fula fiskar enligt mig!
Kan va så oxå ,,,brixo bla gör likadant ,,,om man betalar tillbax för snabbt hahaha ,,,jaja vad ska man göra bara lotteri ibland
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Japp, fick svar att de hade behandlat min låneansökan och att de hade kommit fram tilll att de behövde intyg för att styrka lönen som jag angav. Jag skickade in och förklarade dessutom väldigt knasigt om olika inkomster och visade permitterad lönespec men fick ändå svar dagen timmen efter att det var beviljat. Efter det var det endast en bankontokontroll hos Bankgirocentralen och fick dagen efter ett mail om att pengarna var utbetalda.
Hur snabbt fick du besked efter manuell kontroll?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp